دعاها، اذکار، تفیض،ادعیه

دعاها و اذکار الهی - وبلاگ انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی - دعاها و اذکار الهی
malakot786

دعاها، اذکار، تفیض،ادعیه

دعاها و اذکار الهی - وبلاگ انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران کریم و مطالب مذهبی - دعاها و اذکار الهی

دعاها، اذکار، تفیض،ادعیه

بسمه تعالی
در این وبلاگ سعی بر این گردیده، اطلاعاتی هر چند جزئی در خصوص علوم خفیه و علوم غریبه(میراث گذشتگان و پیامبران) در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد و با توجه به اینکه اعمال علوم غریبه نیاز به آموزش، آگاهی و اذن استاد دارد لذا از انجام این اعمال پرهیز نمائید که بیم آسیب به فرد میرود.


در صورت هرگونه مشکل در زمینه علوم غریبه و یا سفارش کار با شماره تلفن زیر با استاد تماس حاصل نمائید.
rahdoa@gmail.com

پیام های کوتاه

۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جادوی سیاه جادوی سپید


سلام
امید دارم بعضی وقتها شاد باشید بعضی وقتها پرنور

(این مقاله با این پیش فرض نوشته شده که جادوگری کاربدی است)
(این پیش فرض از خرد جمعی نشت کرده)
در مورد جادو و جادوگری مطالب زیادی نوشته شده و مقدار بیشتری به صورت شفاهی و سینه به سینه منتقل می شود
جادو های سفید و سیاه هم مراسم تشرف و همسویی دارند
برای همین است که کار کردن بر اساس دستورات کتابها و جزوات فرد کنجکاو را به جای خاصی نمی رساند
سوال این جاست که ری کی جزو جادوی سیاه است یا جادوی سفید؟
در کتابهای اساتید غربی همیشه نوشته شده است که ری کی خودش آگاهی دارد و نمی توان از ان استفاده یا سواستفاده نمود
فعلا این حرف را می پذیریم
مساله مهم این جاست که با انجام دادن تمرینات ریکی به خصوص ری کی مرحله دوم (سفر در زمان ) و ری کی مرحله سوم (سفر در مکان)
فرد از لحاظ سرعت ارتعاش به شدت اوج می گیرد
هاله اش به مقدار بسیار زیادی گسترده می شود
ذهن بیمارش (بیم آر) (ترساننده) اش به سرعت (بی مار) می شود
و هر فردی بعد از گسترش هاله می تواند انرژی های درونی و سپس انرژی های اطراف را حس و تفسیر کند
این فرد می تواند از این تواناییها استفاده کند
برای غیب گویی
روانشناسی دیگران
هاله بینی و تفسیر ان
کشف بیماریهای نهفته
از راه دور و نزدیک
درمان بیماری های مزمن
دوربینی (کشف گمشده)
تله پاتی
هیپنوتیزم و................. رویا بینی
این فرد می تواند برای این امور مستقیما از ری کی استفاده نکند
ولی با استفاده از توانایی های که تمرینات ری کی به او داده اند می تواند کارهای بالا را (خیلی بیشتر) انجام دهد
نکته جالب و خنده دار (شاید گریه دار) این است که در بیشتر مدارس ری کی تنها بر جنبه درمانی ان تمرکز می کنند
و نه بر جنبه احاطه فرد بر امور متافیزیک
گاهی اوقات فرد مورد نظر از این توانایی ها برای کسب توجه (انرژی) از دیگران استفاده می کند
توانایی هایش را برای این به نمایش می گذارد که مورد تحسین و تشویق دیگران قرار گیرد
قابلییتهایش را برای این در اختیار دیگران قرار می دهد تا موجب حیرت و کسب احترام باشند
او برای به دست اوردن وجه اجتماعی از توانایی های متافیزیکی استفاده می کند
مانند کسی که برای به دست اوردن جایگاه اجتماعی از
ماشین اخرین مدل
خانه شیک و بزرگ
شغل پر قدرت
مبل استیل
کفش ایتالیایی
و ..............
سو استفاده می کند
این کار را من جادوی سیاه می نامم
((((((دزدیدن انرژی از دیگران به هر نحوی))))))
انرژی انها را می مکد و در هاله انها حفره هایی خالی ایجاد می کند
ان حفره ها محل مناسبی است برای جلب توجه و سپس نفوذ میهمانان محترم ( م م د )
جادوی سیاه همین است
ایجاد حفره های خالی
پس خیلی ساده می توان نتیجه گیری کرد که تمام کسانی که به نوعی با ابزارهایی اعم از خانه و ماشین و شغل و پست و مقام و منصب و .....
از مردم انرژی شان را می دزدند به نوعی
جادوگران سیاه هستند
البته از نوع آماتور
این دوستان عزیز اگر یک استاد خوب جادوی سیاه پیدا کنند (چه در خواب چه در بیداری) و یک همسویی بگیرند
تبدیل به دزدان حرفه ای انرژی می شوند
تعدادی از انها به طور کاملا ارادی و اگاهانه در محلهای شلوغ مانند مترو یا رستورانها اقدام به مکش انرژی جمعیت میکنند
و دنبال کردن تک تک افرادی که در ان جمع بوده اند می تواند تحقیق و داستان بسیار جذابی باشد
چون انروز انها مدام بد شانسی می اورند!!!!!
(بچه های ری کی دو به بالا که هاله بینی و لمس هاله از دور را می توانند به کار برند (نه اینکه فقط اموخته اند) این افراد را می توانند به راحتی شناسایی کنند و اقدامات حفاظتی لازم را انجام دهند)
شاید بگویید کسانی که از این راهها (ری کی) (هاله بینی) (تشخیص نقاط نامتعادل) (باز گرداندن به خاطرات گذشته) و با استفاده از این تواناییها پول در می اورند جزو کدام دسته هستند؟
من شخصا ترجیح می دهم به جای عملیات تحسین تقدیر تشویق و سایر مراسم مربوط به پاچه خواری پول بگیرم
دلم نمی خواهد کسی به من مدیون باشد و در نتیجه از ما دور شود
و نکته بعدی این جاست که با جمع کردن هزاران تشکر یک نان بربری هم به دستت نمی دهند چه برسد به (یرالماه چره با دوغ)

در مورد بقیه هم اینقدر می دانم که تا کسی نیاز به درسی نداشته باشد کاینات او را به سمت فردی هدایت نمی کند
شاید ان فرد را شیاد و کلاه بردار بنامند
شاید او را مقدس و پارسا بنامند
به هر حال پیامی برای انها دارد
شاید این فرد حتی یک دکتر بی وجدان باشد که بی دلیل مردم را جراحی می کند
و اما در مورد جادوی سفید
زمانی که فرد از نیروهایش و تواناییهایش برای پیش بردن یک هدف مجزا از سایر حرکات و اجزای منظومه استفاده کند انرا جادوی سپید می نامیم
برای مثال می توان خوب شدن یک بیمار را در نظر گرفت
فرد به نیت خوب کردن او (تمام شدن درد و یا محو شدن عوارض بیماری) ری کی می دهد
فردی در حال موت است و در سی سی یو بستری است (75ساله)
یک روز هم در عمرش ورزش نکرده و اصلا نمی داند سلامتی چیست
چون از زمان بچگی تمام متولیان سلامتی تنها در مورد بیماری صحبت کرده اند
و فرد ری کی می دهد به این نیت که بیمار از جا برخیزد و بدود و مانند کودکان چهارده ساله پشتک وارو بزند
و فشار و کلسترول و قندش مانند روز اولی که از کارخانه در امد بشود
این جادوی سپید است
تمرکز برروی خواست شخصی و یا خواست نزدیکان و به عبارت دیگر درخواست مشتری محترم
بدون در نظر گرفتن کل کیهان
این جادوی سپید است
شاید یادتان باشد که در مورد
سیاه و سپید
قله و دره
اهورا و اهریمن
یانگ و یین
یک (1) (آلت مردانه) و صفر (0) (آلت زنانه)
قبلا سخن گفتیم
حال چه می شود؟
پس یعنی ری کی کاران به هر حال جادو گرند؟
می توان گفت خیر
می توان گفت بله
زمانی که فرد
سپاسگذاری را به جای می اورد
مراسم نسبیت و تخصیص را انجام می دهد
سمبلهای مربوطه را رسم می کند
و نیت می کند که:
(هرچه به صلاح همه در همه زمانها و مکانها است اتفاق بیافتد)
(هرچه به صلاح این روح ذهن و جسم (پیکر) است اتفاق بیافتد )
و سپس
شروع می کند به فرستادن ری کی (دور یا نزدیک فرقی ندارد)
(مکان فرقی ندارد) (زمان گذشته یا اینده فرقی ندارد)
اینجاست که فرد از بند جادو رهیده است
هرگاه که بتواند بفرستد
و خودش بداند که در بند نتیجه دلخواه مشتریش نیست
و برایش مهم نیست که اگر نتیجه دلخواه مشتری نشد
و او را کلاه بردار و شیاد خطاب کنند (ناراحت نشود)
و برایش مهم نیست که اگر نتیجه دقیقا با درخواست مشتری جور بود و او را استاد و استاد اعظم !!!!خطاب کنند (خوشحال نشود)
ان زمان او به طور عملی از بند جادو رهیده است
بسیاری از بچه ها به خاطر ترس از ضایع شدن در پیشگاه پر عظمت ادمهای روزمره خود را ملزم به استفاده از جادوی سپید می کنند
و بعد از اینکه مزه تحسین و تایید به زیر زبانشان رفت و دوست عزیزمان (غرور) خفتشان را گرفت به جادوگران حرفه ای بدل می شوند
و سپس قدم بعدی
برای حفظ دوستداران و حامیان و تایید کنندگانشان هر کاری را می کنند و به هر تکنیکی دست می زنند و انروز است که جادوگران سیاه ورود انها را به جرگه خودشان تبریک می گویند:
خوش امدی استاد اعظم !!!!
استاد اعظم جان دوستت دارم و همینگونه که هستی می پذیرمت
شاید دوست داشتن ما او را از این جایگاه به جایگاه بعدی !!؟؟
(هرجا به نفع همه در همه وقت ) رهنمون سازد
تفسیر خوب یا بدش بیخ ریش سوال کننده
البته نظر شما محترمه

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

دعیة السِّر برای رفع بیماری :

 

ای محمد هر کس بلای بیماری بر او آمد بگوید :



یَا مُصِحَ أَبْدَانِ مَلَائِکَتِهِ وَ یَا مُفَرِّغَ تِلْکَ الْأَبْدَانِ لِطَاعَتِهِ وَ یَا خَالِقَ الْآدَمِیِّینَ صَحِیحاً وَ مُبْتَلًى وَ یَا مُعَرِّضَ أَهْلِ


 السُّقْمِ وَ أَهْلِ الصِّحَّةِ لِلْأَجْرِ وَ الْبَلِیَّةِ وَ یَا مُدَاوِیَ الْمَرْضَى وَ شَافِیَهُمْ وَ یَا مُصِحَّ أَهْلِ السُّقْمِ بِإِلْبَاسِهِمْ عَافِیَتَهُ

 
بِطِبِّهِ وَ یَا مفرج عَنْ أَهْلِ الْبَلَاءِ بَلَایَاهُمْ بِجَلِیلِ رَحْمَتِهِ قَدْ نَزَلَ بِی مِنَ الْأَمْرِ مَا رَفَضَنِی فِیهِ أَقَارِبِی وَ أَهْلِی وَ


 الصَّدِیقُ وَ الْبَعِیدُ وَ مَا شَمِتَ بِی فِیهِ أَعْدَائِی حَتَّى صِرْتُ مَذْکُوراً بِبَلَائِی فِی أَفْوَاهِ الْمَخْلُوقِینَ وَ أَعْیَتْنِی


 أَقَاوِیلُ أَهْلِ الْأَرْضِ لِقِلَّةِ عِلْمِهِمْ بِدَوَاءِ دَائِی وَ طِبُّ دَوَائِی فِی عِلْمِکَ عِنْدَکَ مُثْبَتٌ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ


 وَ انْفَعْنِی بِطِبِّکَ فَلَا طَبِیبَ أَرْجَى عِنْدِی مِنْکَ وَ لَا حَمِیمَ أَشَدُّ تَعَطُّفاً مِنْکَ عَلَیَّ قَدْ غَیَّرَتْ بَلِیَّتُکَ نِعَمَکَ عَلَیَّ


 فَحَوِّلْ ذَلِکَ عَنِّی إِلَى الْفَرَجِ وَ الرَّخَاءِ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ لَمْ أَرْجُهُ مِنْ غَیْرِکَ فَانْفَعْنِی بِطِبِّکَ وَ دَاوِنِی بِدَوَائِکَ یَا


 رَحِیم


 هنگامیکه چنین کرد ضرر را از او دفع کرده و عافیت را به او خواهم رسانید



 منبع : بحارالانوار ج ۹۵ ص ۳۰۶- ۳۲۴

 

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

ادعیة السِّر برای رفع فقر :

 

ای محمد زمانیکه قحطی در امت تو آشکار گردد به دلیل گناه گناهکاران است پس همه از جمله


 گرسنگان به من پناه برده و بگویند :


یَا مُعِینَنَا عَلَى‏ دِینِنَا بِإِحْیَائِهِ أَنْفُسَنَا بِالَّذِی نَشَرَ عَلَیْنَا مِنْ رِزْقِهِ نَزَلَ بِنَا أَمْرٌ عَظِیمٌ لَا یَقْدِرُ عَلَى تَفْرِیجِهِ عَنَّا


 غَیْرُ مُنْزِلِهِ یَا مُنْزِلَهُ عَجَزَ الْعِبَادُ عَنْ فَرَجِهِ فَقَدْ أَشْرَفَتِ الْأَبْدَانُ عَلَى الْهَلَاکِ وَ إِذَا هَلَکَتِ الْأَبْدَانُ هَلَکَ الدِّینُ یَا


 دَیَّانَ الْعِبَادِ وَ مُدَبِّرَ أُمُورِهِمْ بِتَقْدِیرِ أَرْزَاقِهِمْ لَا تَحُولَنَّ بِشَیْ‏ءٍ بَیْنَنَا وَ بَیْنَ رِزْقِکَ وَ هَنِّئْنَا مَا أَصْبَحْنَا فِیهِ مِنْ


 کَرَامَتِکَ لَکَ مُتَعَرِّضِینَ قَدْ أُصِیبَ مَنْ لَا ذَنْبَ لَهُ مِنْ خَلْقِکَ بِذُنُوبِنَا فَارْحَمْنَا بِمَنْ جَعَلْتَهُ أَهْلًا لِذَلِکَ حِینَ تُسْأَلُ


 بِهِ یَا رَحِیمُ لَا تَحْبِسْ عَنْ أَهْلِ الْأَرْضِ مَا فِی السَّمَاءِ وَ انْشُرْ عَلَیْنَا رَحْمَتَکَ وَ ابْسُطْ عَلَیْنَا کَنَفَکَ وَ عُدْ عَلَیْنَا


 بِقَبُولِکَ وَ عَافِنَا مِنَ الْفِتْنَةِ فِی الدِّینِ وَ الدُّنْیَا وَ شَمَاتَةِ الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ یَا ذَا النَّفْعِ وَ الضَّرِّ إِنَّکَ إِنْ أَنْجَیْتَنَا فَبِلا


 تَقْدِیمٍ مِنَّا لِأَعْمَالٍ حَسَنَةٍ وَ لَکِنْ لِإِتْمَامِ مَا بِنَا مِنَ الرَّحْمَةِ وَ النِّعْمَةِ وَ إِنْ رَدَدْتَنَا فَبِلَا ظُلْمٍ مِنْکَ لَنَا وَ لَکِنْ


 بِجِنَایَتِنَا فَاعْفُ عَنَّا قَبْلَ انْصِرَافِنَا وَ اقْلِبْنَا بِإِنْجَاحِ الْحَاجَةِ یَا عَظِیمُ


  به یقین چنانچه غیر از من اراده نکنند ( و فقط من را بخوانند ) به جای شدت ٬ آسایش و به جای خوف


 و ترس ٬ امنیت و به جای سختی ٬ راحتی به آنها خواهم داد زیرا دعایی بس بزرگ به تو آموخته ام .



منبع : بحارالانوار ج ۹۵ ص ۳۰۶- ۳۲۴

 

 

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

ادعیة السِّر برای پرداخت قرض :

ای محمد هر که از امتت از قرض و دِین ملول گشته ٬ از من رفع آن را بخواهد و بگوید :



یَا مُبْتَلِیَ الْفَرِیقَیْنِ أَهْلِ الْفَقْرِ وَ أَهْلِ الْغِنَى وَ جَازِیَهُمْ‏ بِالصَّبْرِ فِی الَّذِی ابْتَلَیْتَهُمْ بِهِ وَ یَا مُزَیِّنَ حُبِّ الْمَالِ عِنْدَ


 عِبَادِهِ وَ مُلْهِمَ الْأَنْفُسِ الشُّحَّ وَ السَّخَاءَ وَ یَا فَاطِرَ الْخَلْقِ عَلَى الْفَظَاظَةِ وَ اللِّینِ غَمَّنِی دَیْنُ فُلَانِ بْنِ فُلَانٍ وَ


 فَضَحَنِی بِمَنِّهِ عَلَیَّ بِهِ و أَعْیَانِی بَابُ طَلِبَتِهِ إِلَّا مِنْکَ یَا خَیْرَ مَطْلُوبٍ إِلَیْهِ الْحَوَائِجُ یَا مُفَرِّجَ الْأَهَاوِیلِ فَرِّجْ هَمِّی


 وَ أَهَاوِیلِی فِی الَّذِی لَزِمَنِی مِنْ دَیْنِ فُلَانٍ بِتَیْسِیرِکَهُ لِی مِنْ رِزْقِکَ فَاقْضِهِ یَا قَدِیرُ وَ لَا تُهِنِّی بِتَأَخُّرِ أَدَائِهِ وَ لَا


 بِتَضْیِیقِهِ عَلَیَّ وَ یَسِّرْ لِی أَدَاءَهُ فَإِنِّی بِهِ مُسْتَرَقٌّ فَافْکُکْ رِقِّی‏ مِنْ سَعَتِکَ الَّتِی لَا تَبِیدُ وَ لَا تَغِیضُ أَبَداً


 هر گاه این دعا را خواند قرض او را اداء کنم



  منبع : بحارالانوار ج ۹۵ ص ۳۰۶- ۳۲۴

 

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

ای محمد هر کس از سلطانی ( که ظالم است ) می ترسد و می خواهد مقصودش را آن سلطان برآورد


 هنگامیکه بر او وارد می شود بگوید :


یَا مَنْ هُوَ أَوْلَى بِهَذَا مِنْ نَفْسِهِ وَ یَا أَقْرَبَ إِلَیْهِ مِنْ قَلْبِهِ وَ یَا أَعْلَمَ بِهِ مِنْ غَیْرِهِ وَ یَا رَازِقَهُ مِمَّا هُوَ فِی یَدَیْهِ مِمَّا


 أَحْتَاجُ إِلَیْهِ إِلَیْکَ أَطْلُبُ وَ بِکَ أَتَشَفَّعُ لِنَجَاح‏ حَاجَتِی فَخُذْ لِی حِینَ أُکَلِّمُهُ بِقَلْبِهِ فَاغْلِبْهُ لِی حَتَّى أَبْتَزَّ مِنْهُ


 حَوَائِجِی کُلَّهَا بِلَا امْتِنَاعٍ مِنْهُ وَ لَا مَنٍّ وَ لَا رَدٍّ وَ لَا فَظَاظَةٍ


 و زمانی که از او حاجتی می خواهد بگوید :


یَا حَیّاً فِی غِنًى لَا تَمُوتُ وَ لَا تَبْلَى أَمِتْ قَلْبَهُ عَنْ رَدِّی بِلَا قَضَاءِ الْحَاجَةِ وَ اقْضِ‏ لِی طَلِبَتِی فِی الَّذِی قِبَلَهُ وَ


 خُذْهُ لِی فِی ذَلِکَ أَخْذَ عَزِیزٍ مُقْتَدِرٍ بِحَقِّ قُدْرَتِکَ‏ الَّتِی غَلَبْتَ بِهَا الْعَالَمِین‏



هنگامیکه چنین کرد حاجتش خواهد رسید ولو حاجتش خود سلطان باشد ؟!



منبع : بحارالانوار ج ۹۵ ص ۳۰۶- ۳۲۴

 

 

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

برای از شیر گرفتن کودک :

برای از شیر گرفتن کودکی که اذیت می کند ٬ بر تخم مرغ آب پز که پوستش جدا شده باشد این آیات را بخواند

آیات ۱۹و ۲۰ سوره فجر :

وَتَأْکُلُونَ التُّرَاثَ أَکْلًا لَّمًّا

وَتُحِبُّونَ الْمَالَ حُبًّا جَمًّا

آیه ۷۹ سوره زخرف

أَمْ أَبْرَمُوا أَمْرًا فَإِنَّا مُبْرِمُونَ

کودک به آسانی ترک شیر خواهد کرد

 

منبع : کلیات مجمع الدعوات  ص ۲۵۷

 

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

برای رفع رنجیدگی خاطر :

چنانچه کسی از شما رنجیده خاطر گشته و قصد دارید او دوباره بازگردد شربتی تهیه کرده و در آن گلاب و آب لیمو

بریزید ٬ روز پنج شنبه در وقت نماز عصر رو به قبله نشسته چشم ها را ببندید و ۱۴۰۰ مرتبه ذکر یا وَدُودُ  را

بگوید سپس بر پیاله دمیده و خود بنوشد یا به کسی که طالب آن شخص است بدهد تا بخورد و چنانچه در بین

ذکر ٬ مطلوب آمد ذکر را تعطیل نکند این عمل را در سه یا هفت روز تکرار کند مجرب است

 

منبع : کنزالحسینی ص ۲۰

 

 

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

جهت ایجاد محبت بین دو نفر :

جهت ایجاد محبت بین دو شخص بعد از نماز صبح چند عدد غنچه گل را گرفته و بر آن ها ۲۱ مرتبه سوره قریش را

بخواند و بدمد همان غنچه ها را به محبوب خویش برساند به مجرد بو کشیدن در میان آن دو محبت بسیار پیدا

خواهد شد انشاء الله این عمل بی نهایت مجرب و آزموده است و به کار باطل و حرام انجام ندهند

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

لِإِیلَافِ قُرَیْشٍ ﴿۱﴾

إِیلَافِهِمْ رِحْلَةَ الشِّتَاء وَالصَّیْفِ ﴿۲﴾

فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿۳﴾

الَّذِی أَطْعَمَهُم مِّن جُوعٍ وَآمَنَهُم مِّنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

 

 

منبع : شفاء الاسقام ص ۲۷

 

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

جهت وسعت رزق :

جهت وسعت رزق :

 

رسول اکرم صل الله علیه و آله فرمودند : هر گاه بانگ اذان بلند شود ٬ درهای آسمان باز و دعا مستجاب است

هر کس این دعا را بین اذان و اقامه نماز بخواند ٬ در وسعت رزق او بسیار موثر خواهد بود

اللَّهُمَّ اجْعَلْ قَلْبِی‏ بَارّاً وَ رِزْقِی دَارّاً وَ عَمَلِی سَارّاً وَ عَیْشِی قَارّاً وَ اجْعَلْ لِی عِنْدَ قَبْرِ نَبِیِّکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ

 مُسْتَقَرّاً وَ قَرَارا

 

منبع : مکارم الاخلاق ص ۲۲۹

  • علیرضا 09356333824
  • ۰
  • ۰

 

برای برکت پیدا کردن پول :

 

درکتاب شفاء الصدور به نقل از شیخ بهاء الدین ( شیخ بهایی ) آورده است برای آنکه کیسه پول تو دارای

برکت شود هفت دانه جو را تهیه کرده و بر هر یک ۷۹۰ مرتبه فَتّاحٌ و رَزّاقٌ می خوانی سپس آن ها را در

کیسه پول ( یا صندوق ) که برای مخارج زندگی از آن استفاده می شود ٬ قرار بده ٬ مقداری پول که عدد

آن را نیز نمی دانی درون کیسه گذاشته و هر وقت خواستی از درون کیسه پول برداشت کنی بسم الله

بگو و بردار و خرج کن و هر زمان که خواستی درون آن پول قرار دهی آنها را شمارش مکن این کیسه

برای تو موجب برکت خواهد شد

 

منبع : گلهای ارغوان ج ۱ ص ۲۵

 

  • علیرضا 09356333824